Als syndicus / vastgoedbeheerder nemen wij volgende onderdelen ter harte:
Als syndicus stellen we een volledig dossier van uw mede-eigendom samen en zorgen we dat het up-to-date blijft. In dat dossier zitten alle verplichte financiële, technische, boekhoudkundige en verzekering gerelateerde documenten. Als syndicus organiseren we ook de algemene vergadering, nemen we de notulen, stellen we het verslag op en volgen we de uitvoering van de beslissingen van de algemene vergadering op. Ook de contracten met leveranciers en aannemers worden door de syndicus opgemaakt.
Het beheer van een mede-eigendom is allesbehalve een evidentie. Een grondige boekhoudkundige kennis en een nauwgezette financiële opvolging zijn dan ook een must. Syndic Beheer & Consultancy neemt als syndicus het volledige financiële luik van u over. Dat betekent dat wij onder meer zorgen voor:
Syndic Beheer & Consultancy waakt erover dat het gebouw technisch in orde is en dat ook blijft. Dat doen we enerzijds met periodieke controles van de gemeenschappelijke delen. Anderzijds coördineren we het onderhoud en de eventuele herstellingen. Wij vragen offertes op en vergelijken die. Bij herstellingen of werken vragen we steeds eerst advies aan de mede-eigenaars of leggen we dit voor aan de Algemene Vergadering indien de timing dit toelaat.
Liever gewoon wat advies over uw eigendom? Vragen in verband met een plaatsbeschrijving? De afrekening met uw huurder is al een tijdje uw overbodige zorg? Onze afdeling Consultancy bespreekt samen met u de mogelijkheden.